Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Adina - 29 mars 2011 15:10

TILLBAKA :D ser på antalet läsare att jag varit saknad hehe. nästan fler nu när jag inte bloggat än när jag är som mest aktiv, konstigt (y)


haft en riktigt underbar skidresa, fast jag råkade ut för en liten sjuka som gjorde att jag fick skippa skidorna en dag och gå och lägga mig tidigt sista kvällen när alla passade på att bli riktigt dragna. lite tråkigt men men, festen är där jag är endå så jag fick lite besök på sängen under kvällen (; så blev inte riktigt så ensamt endå. 


höjdpunkter på resan: (som bara jag och stephanie kan skratta åt men endå)


*ooost.

*ännu en mamma som förlora sitt barn. ännu en mormor som tappa bort sitt garn.

*steven! heeey! papapapapokerfacepapapokerfaaaace.

*nevaaa evaaa.

*bumbum, everybody say eyo eyo.

*"heeeej, det är jag som är pantmaskinen! (;" (aka calle caesar som raggar) 

*muffins morfar (aka adrian)

*stephanie leker lotta i bäääverdalen.

*vi glömmer nästan hoppa av liften och får panik, hahahaha. 

*"johan, du behöver inte vara rädd."

*pontus sång.

*kalle så stupfull att han inte ser mig när jag pratar med honom. hahaha.

*mff-hataren jeppe.

*lilla tjejens min när jag drev med stephanie.

*snögubben harry/harald. (liten kille med fimp till näsa)

*popcornkärnorna som skulle vara jeppe och ett barn.

*cheez ballz med pasta cabonara :D

*varför är du så dyster? är det för att jag...


& säkert hundra grejer till som jag inte kommer ihåg just nu, men har skrattat så mycket under denna resan att min mage har minst lika mycket träningsverk som benen haha. mycket tack vare de fem underbart sjuka killarna vi bodde tillsammans med (: & stephanie såklart


avslutar med några bilder som jag faktiskt lyckats ta, jag är superdålig på att ta upp kameran. (n)

                 



Ovido - Quiz & Flashcards