Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Adina - 18 mars 2011 16:49

fredag och inget sällskap? vadå ensammast i hela världen. faktiskt helt sant, frågat exakt alla känns det som, även de "halvkompisarna" man inte brukar fråga om det inte är absolut sällskapssjuka (ni vet?) & exakt alla har något planerat, fastän jag egentligen inte var sen på att fråga. jag menar tisdag? jaja. ska försöka göra det bästa av min fredag ändå, fast det är sjukt bull. ingen lillasyster hemma att fightas med iallafall! (y) :D & mamma och pappa lär väl somna runt nio imed att de jobbar inatt. ensam med en tv & let's dance, wihoooo, känns som "jag är typ fyrtio+ och har ingen familj" underhållning. (familjerna missar alltid början för att de äter middag tillsammans sent på fredagar, sen är de precis lika tråkiga, fast med sällskap..) 


puss på allt, mitt humör är på topp idag, märks va? :D yeeeeah. 

Av Adina - 18 mars 2011 07:22

VARFÖR MÅSTE JAG HA VÄRLDENS MEST EGOISTISKA, DUMMA OCH HÅNFULLA LILLASYSTER? JAG ÄR SÅ ARG ATT JAG HADE KUNNAT SLÅ NER NÅGON. JAG VILL VARA ENSAMBARN ELLER FLYTTA HEMIFRÅN NU, BO I EN TRÄKOJA ELLER VADSOMHELST, BARA IVÄG HÄRIFRÅN!!! GAAAAAAAAAAAAAH! ÅH VAD JAG VERKLIGEN HATAR HENNE. SÄLJA HENNE TILL NÅGON HADE VARIT HÄRLIGT.

Ovido - Quiz & Flashcards