Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Adina - 10 mars 2011 17:59

hahahaha, såg precis vad jag råkat skriva istället för sånglektion. men det var endå rätt charmigt, så låter det stå kvar & vara markerat ;D sänglektioner, hm.. & med joachim,...

Av Adina - 10 mars 2011 17:43

riktigt lång och jobbig skoldag, somnade nästan och hade mer än gärna gått hem. men den avslutades med en trevlig sänglektion med mycket skratt tillsammans med jocke iallafall (:  han har utmanat mig att sjunga hero med mariah carey, och hålla det så nära orginaltonerna, utan att waila eller något annat liknanade, som möjligt (eftersom jag gärna hittar på lite under tiden jag sjunger, gör det lite eget och så) han tycker jag redan kan det så bra att han gjorde en utmaning av det, och det är faktiskt svårare än jag trodde. men roligt! 


lyckats fixa en liten träff här hemma imorgon också ser det ut som, inte många men ett lagom litet sött gäng iallafall (: och allt inför turridningen om en månad är fixat också, härligt (: nu ska jag bara kolla en extra gång att kevin inte bangat ur innan vi bokar. (vi är på gång att boka/ringa boendet och flygbiljetter i/till marbella också, riktigt skönt när allt faller på plats!) 


eftersom jag är så gullig idag också, ska jag dela med mig av min nyaste spotifylista; mysigt. alltid i bakgrunden när jag inte direkt känner att jag måste sjunga med, när jag städar eller gör läxor och annat sånt. puss

Av Adina - 10 mars 2011 08:28

oplanerat spontant pyjamasparty hos emma igår efter träningen, jag, emma & stephanie. nice! haha. somnade nära stephanie och sitter i skolan nu, väntar på att lektionen ska börja. idag ska jag försöka planera in en kväll hemma hos mig i helgen med de närmaste, ha sånglektion (med min sjuka hals) och stå ut med en låååång skoldag. puss på det, 

Ovido - Quiz & Flashcards