Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Adina - 3 mars 2011 10:56

stannade hemma idag också, låg & kallsvettades hela natten, inte roligt alls :( men imorgon måste jag upp på benen igen, göra spanskaprov och fira mammas födelsedag (som inte är imorgon men endå). idag har jag en lång checklista på allt jag ska/måste/borde göra, men som vanligt kommer väl inte ens hälften bli av. man tror att man orkar mycket mer än man verkligen gör, det finns ju en anledning till varför man stannnade hemma liksom. dessutom är det aldrig några roliga grejer som måste göras heller :( 


*plugga spanska, översätta resten.

*göra svenska recension.

*kolla vad jag missat i skolan (säkert hundratusentals genomgångar)

& ta igen det jag kan.

*städa rummet inför våra gäster imorgon.

*klippa sötnosens klor (check! tog ungefär en timme och jag har rivsår lite överallt, men endå check! :))

*tvätta & sortera mina kläder.

*dammsuga rummet.


wiho, min dag är ju så rolig! & säkert kul att läsa om också, hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards