Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Adina - 12 mars 2011 11:56

en trevlig kväll igår, tyckte jag iallafall (: spelade alias eller vad det heter, i flera timmar kändes det som & snackade. man var lagom trött när emelie och christoffer åkte hem vid elva, halv tolv tiden så jag, kevin & stephanie kollade lite på harpers island innan hon skulle ta tåget hem vid ett. runt tre somnade jag och kevin som små barn, efter några avsnitt till. börjar bli riktigt spännande nu (: (y)


ikväll ska jag förmodligen träffa felicia, mysa och kolla på melodifestivalsfinalen kanske.. eller någon film, jag vet inte (: har iallafall en massa chips, kakor, läsk och godis över sen igår till ikväll, mmums.


har mejlat fyra olika lägenheter i marbella också, får väl förhoppningsvis svar snart så vi kan bestämma oss och verkligen få det bekräftat med, så vi kan boka flyg (: runt tretusen i veckan kostar boendet, inte så farligt faktiskt (:


Lägenhet i Marbella vid strandpromenaden


Lägenhet i Marbella vid strandpromenaden


Lägenhet i Marbella vid strandpromenaden

Ovido - Quiz & Flashcards