Direktlänk till inlägg 31 december 2010

2010, (y)

Av Adina - 31 december 2010 13:01

kommit hem från emelie, vaknade där imorse. väntar på att duschen ska bli ledig så jag kan duscha och börja göra mig iordning för kvällen. taggar genom att lyssna på alla gamla partylåtar från året som man slutat lyssna på. 


ja här kommer iaf någon slags konstig sammanfattning av året haha! enjoy;


Årets..

 

partylåt: one, tror jag har spelats mest och längst utan att vara helt uttjatad.

 

bästa dag: lördagen i spanien, port aventura- det galna nöjesfältet under dagen och sen riktigt bra party på bigben under natten (:

 

sötaste: när melinda sa ungefär; ”allt kommer lösa sig, det hjälper inte att man är arg och ledsen. Det kommer bli bra, men jag vill att linnea säger förlåt för jag fick ont” när linnea råkade trampa på henne så hon fick ont och började gråta. Väldigt sött för hennes tre år tycker jag (:

 

galnaste: julklappsspelet här hemma hos mig.

 

ragg: hm, alldeles för många misstag och felval under året men äntligen har jag hittat och fastnat för en väldigt fin (f)

 

fest: hm, kanske bigben.

 

artister: james morrison, hoffmaestro & oskar linnros. mysigt gäng.

 

fyllon: måste säga jennifer, emma s och emma g. blandade bevis (;

 

film: inception

 

resor: spanien med klassen. fieeeesta, fula pappersklänningar och sol tillsammans med härliga människor (y) sälen-skidresa med klassen & gotland med familjen.

 

finaste: systrarnas två underbara bröllop :)

 

par: carro & elias, (nog de enda som hållt ihop hela året?)

 

player: jennifer (;

 

läskigaste: stänga själv på jobb (;

 

coolaste: min blogg såklart (h)

 

misstag: att lita på & tycka om helt fel kille trots alla varningar om att det skulle bli fel. blev totalt sårad och borta minst en månad. men har ju alla mina underbara vänner, det hjälper verkligen (y)

 

mest saknade: alldeles för många, & alldeles för lite tid.<3

 

någon jag tagit upp kontakten med: jessica, min gamla barndomskompis (: party tillsammans ikväll faktiskt!

 

mest följda serie: vampire diaries

 

kärlek: inte känt riktig kärlek för någon detta året, men väldigt nära (: förutom mina söta vänner & familj såklart.

 

antal sexpartners under året: haha gillar frågan, typ fem.

 

konstigaste: jeff! haha, behöver nog inte säga mer.

 

lärdom: vara mer försiktig med att lita på folk och ge för mycket av sig själv direkt.

 

Intressen: sången, dansen och musik helt enkelt. bloggen, familjen och vännerna. festa, resa och ha kul, spontant (y)

 

karatefylla: lokalen i lomma (om det var i år), nyår, sagofesten, slagt, studentfest häljarp, baren i måndags usch.. hm, inga fler hoppas jag (;

 

parfym: gucci - envy me, britney spears – midnight fantasy.

 

gladaste besked: att jag fick jobba kvar på gläntan efter praktiken och att syster är gravid igen.

 

tråkigaste: att hundarna försvann.

 

snyggaste: alla mina vänner är snygga (;

 

nyårslöfte: det vanliga, träna mer haha. booooring men endå.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina - 28 oktober 2013 17:32


Vår lilla lägenhet är nu fylld av färgburkar, nedrivna tapeter, papper & plast. Alla rum ska målas på tak och väggar, lister och inuti vissa skåp. De började idag och jag längtar redan tills de är klara, vilken påfrestning att bara kunna vara i so...

Av Adina - 24 oktober 2013 19:46

Känner för att skriva av mig lite, har hänt så otroligt mycket på kort tid och jag har inte haft tid att titta in här. pappa är sjuk, och blir bara sämre i rasande tempo. Jag har det bra här i min lilla bubbla, min nya lägenhet, fina sambo och älskad...

Av Adina - 27 augusti 2013 22:12

Åååh så längesen jag skrev något här, jag vet! Men oj vad jag har jobbat och haft kul omvartannat. Varför hänga här då? Men nu kände jag för att titta in och skriva av mig lite. Klockan är 22.00 och jag har hundra miljoner tankar i huvudet. Tror de...

!

Av Adina - 12 juli 2013 08:37

Snaaart är en hel jobbvecka över, idag & imorgon också bara. Har hunnit med att njuta av en spontan kväll på karnevalen med min fina Felicia iallafall. En kanna sangria, lagos, en super mysig kille med okänt namn från typ England som sjöng och spelad...

Av Adina - 1 juli 2013 09:15

godmorgon, precis uppstigen och njuter av lite naturgodis & vindruvor som fanns kvar sen igår. just nu är vår kost helt kaos haha, men vi känner att under sommaren kommer det vara så ostrukturerat med flytt & allt att det är det sista vi orkar tänka ...

Ovido - Quiz & Flashcards