Direktlänk till inlägg 28 december 2010

yeah i'm crazy

Av Adina - 28 december 2010 17:25

assssså shiiiiiet vilken kväll/natt jag hade! haha! mår därefter också.. 


åkte till malmö igår för att överrasknings-fira steff. ett gäng med åtta glada tjejer samlades, fixade middag och efterrätt hemma hos emma. som planerat åkte vi vidare in till bigbowl och där vi hyrt två bowlingbanor. det var meningen att inte stephanie skulle veta var vi skulle men såklart glömmer någon bort och råkar berätta. men stephanie blev glad & vi hade riktigt kul. klockan tio var vi klara och vissa gick hem och några skulle vidare. kvar var jag, emma och pera. ingen av oss ville hem egentligen så i sista sekund bestämde vi oss för att ta oss in till stan och försöka ta en drink någonstanns. ringde upp stephanie igen som trodde att hon skulle hem, haha och satte oss på barcelona-bar. beställde in någon xider, lite vin och öl, men fortsatte sen med malibu-cola (y). kvällen fortsatte fast nu med två killar som sällskap vid ett nytt bord. vi blev bjudna på en del shotar & fler xider. 


baren vi satt på skulle snart stänga så vi följde killarna till etage och hittade sen på någon historia om att "vi glömt något men kommer sen". de sa att de fattade vinken, sa hejdå och gick in på nattklubben själva. kvällen fortsatte med dr mugg på hal is, haha, rödvin på flaska som mestadels jag drack av, en arg kvinna som trodde att någon spottat på henne. vi bestämde oss för att sätta oss på någon annan bar men alla höll på att stänga så vid två tog vi taxi hem till pera och fortsatte där. jag drack ännu mer och kommer inte ihåg så jättemycket haha, mer än att jag tyckte tiden gick jättesnabbt så jag måste somnat. när jag och emma skulle hem vid fem på morgonen hade fler kommit utan att jag märkt det & de var påväg ut för att åka pulka. då var både jag och emma rätt ordentligt slitna och gick hem till henne. en bra kväll & jag tror jag hörde stephanie säga att det var den bästa födelsedagen ever. då blir man glad (y) från att ha varit nära att ha åkt hem till att bli stenfull och vara uppe hela natten, spontant och riktigt trevligt (y)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina - 28 oktober 2013 17:32


Vår lilla lägenhet är nu fylld av färgburkar, nedrivna tapeter, papper & plast. Alla rum ska målas på tak och väggar, lister och inuti vissa skåp. De började idag och jag längtar redan tills de är klara, vilken påfrestning att bara kunna vara i so...

Av Adina - 24 oktober 2013 19:46

Känner för att skriva av mig lite, har hänt så otroligt mycket på kort tid och jag har inte haft tid att titta in här. pappa är sjuk, och blir bara sämre i rasande tempo. Jag har det bra här i min lilla bubbla, min nya lägenhet, fina sambo och älskad...

Av Adina - 27 augusti 2013 22:12

Åååh så längesen jag skrev något här, jag vet! Men oj vad jag har jobbat och haft kul omvartannat. Varför hänga här då? Men nu kände jag för att titta in och skriva av mig lite. Klockan är 22.00 och jag har hundra miljoner tankar i huvudet. Tror de...

!

Av Adina - 12 juli 2013 08:37

Snaaart är en hel jobbvecka över, idag & imorgon också bara. Har hunnit med att njuta av en spontan kväll på karnevalen med min fina Felicia iallafall. En kanna sangria, lagos, en super mysig kille med okänt namn från typ England som sjöng och spelad...

Av Adina - 1 juli 2013 09:15

godmorgon, precis uppstigen och njuter av lite naturgodis & vindruvor som fanns kvar sen igår. just nu är vår kost helt kaos haha, men vi känner att under sommaren kommer det vara så ostrukturerat med flytt & allt att det är det sista vi orkar tänka ...

Ovido - Quiz & Flashcards