Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Adina - 29 januari 2011 15:44

nu har jag vaknat, ätit frukost och duschat. känner mig faktiskt hyfsat pigg, & med lite kaffe eller cola hade jag nog blivit helt på topp (y) nu ska jag fixa mig lite & vänta på att kevin hör av sig så blir det väl en runda till honom ikväll (: annars inget nytt, jo min syster fyller år, 31 grattis! (: 

Av Adina - 29 januari 2011 06:12

kom precis efter en sjukt bra kväll/natt med massa härliga människor haha, inte alls meningen men allt blev ju toppen endå, grattis jackie. fick höra en massa gulliga komplimanger från alla möjliga också, man blir så glad haha, allt ifrån ball, till "bästa vän i klassen, eller ja innan.." och dansar som om jag aldrig gjort annat med min body haha, det boostar självförtroendet lite faktiskt (: bion var också bra, och var påväg hem men så hittade vi hela killgänget + stephanie, så jag och emma hälsade innan hon sprang vidare till sitt tåg och helt plötsligt satt jag på ett tåg mot helsingborg helt utan biljett eller något haha. se söt ut funkar tydligen för han frågade inte ens om biljett. nu ska jag äta litegrann och sen äntligen gå och lägga mig i min säng under mitt tjocka duntäcke och somna med ett leende på läpparna vilka härliga, sjuka och underbara vänner jag har. bästa på länge för min del, verkligen. (: ont i fötterna har jag också, dansat en hel dag i mina vanliga skor och skolkläder haha, spontant och trevligt (y)

Ovido - Quiz & Flashcards