Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Adina - 8 januari 2011 22:40

vaknade hos emelie imorse, mysigt! åt frukost & vid tvåtiden åkte vi in till helsingborg och hämtade vår lilla fina Ciara. verkligen hur fin som helst. lite nervös och skakig när vi badade henne men annars har hon mest sovit. felicia kom och kollade tv med oss, men åkte precis hem. äntligen ska jag få sova helt själv en natt, ska faktiskt bli skönt, fastän jag älskar att dela säng med felicia haha (y). imorgon kommer thea & emmiy och träffar valpen, innan dess ska vi hinna tvätta henne igen och klippa klorna. får se om det händer något på kvällen eller om jag stannar hemma och njuter av min nya ögonsten. puss!


detta är den bästa bilden jag lyckats ta i bilden på vägen hem, ville inte ta framifrån när hon sover och väcka henne med blixten (a).



   

Ovido - Quiz & Flashcards