Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Adina - 27 januari 2011 16:52

hemma med enorm huvudvärk, så blev varken träning eller sånglektion idag..

väldigt chill dag i skolan. "firade" minnesdagen för förintelsen så kollade på film, en föreläsning, sång, tystminut och lite värderingar och psykologisnack från bobo. gillade faktiskt det, bobo är bra på att snacka så att alla lyssnar och är intresserade. det är faktiskt konstigt hur svårt väldigt många människor har för att tänka sig in i andras situationer och ens försöka förstå olika värderingar. hans lilla snack träffade mig iallafall, många fina tankar har jag nu om hur jag ska förbättra mitt eget sätt mot andra (: lite av det har mamma redan lärt mig sen jag var liten. respektera, förlåta och försöka se något bra med allt. ska inte bli för djup nu haha. 


nu ska jag samla ihop all min tvätt, städa lite, plugga historia och hundra andra superroliga grejer som man kan göra en torsdag (((((((((:

Ovido - Quiz & Flashcards