Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Adina - 23 januari 2011 19:21

kom nästan precis hem från felicia, väldigt lugn dag och massor av skratt men min huvudvärk dödar mig nästan. egentligen hade jag tänkt åka till madde och klassfesten ikväll men det var så mysigt hemma hos felicia så stannade längre än jag planerat & blev bjuden på middag också. sen hade jag och min huvudvärk nog inte haft så roligt tillsammans på fest heller så kanske var lika bra.


imorgon ska jag sätta igång och plugga allt jag måste plugga, sen antagligen möta upp steff och kanske emma? och åka in och träna ett pass. känner att jag behöver det nu när jag vilat nästan hela förra veckan (: nu tänker jag sätta igång med träningen på allvar, minst tre gånger i veckan och gärna fyra. aerobic måndagar, latin fusion (dansstudion) tisdagar, torsdagar valfritt/antagligen medel eller spin & söndagar step. (y) bra med ett planerat träningsschema tror jag, förra terminen funkade det inte alls haha. 


nu ska jag kolla vidare på det sista av millenium & solsidan (: myskväll med min huvudvärk när alla andra festar, underbart! (y)


emelie och jag snackade precis om malaga bartender utbildningen också, jag har varit taggad i över ett år & om nio månader bokar vi :D lång tid kvar men det är sjukt att vi redan snackat om det nästan ett år och fortfarande är lika framåt och taggade så fort vi kommer att tänka på det. kommer nog inte finnas något bättre att göra efter studenten, mmmm malaga sommaren 2012!

Ovido - Quiz & Flashcards