Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Adina - 25 januari 2011 21:48

jag tänkte lägga upp en video på vår koreografi på dansen, men inget vill som jag vill ikväll. jag kom iallafall hem ganska precis, mycket tidigare än jag trodde imed jessicas mamma var snäll och skjutsade mig (: känner mig waay back i koreografin och jag vill inte missa en enda vecka mer, alla andra är asgrymma på att ta in koreografi & dansar som att de inte gjort annat hela livet :o haha okej lite överdrivet men endå. de flesta tjejerna och killarna är något yngre än mig och jessica men dansar med hur lätt som helst i den snabba koreografin. jag har aldrig haft det problemet innan, det är därför det stör mig. jag kan inte ta ut några steg eller dansa så bra som jag vill dansa. åh, oh baby baby lalalalalalala kommer jag somna med i huvudet & förhoppningsvis koreografin också haha, undrar vad jag kommer göra hela veckan? träna, träna, träna så sätter det väl sig någon gång så det blir så bra som jag vill ha det haha, min starka envisa sida ska fram & visa vad jag kan. jag har faktiskt dansat länge nu & borde klara det utan problem, nästa vecka är det vi som kingar jessica! right? :))))))

Av Adina - 25 januari 2011 15:18

precis slutat skolan, väntar på att pappa & ciara ska komma och hämta mig. allmänt seg och har ont i ögonen efter kloret när vi simmade på idrottslektionen. men nu blir det iallafall mat med familjen någonstanns i lund sen hem och byta om innan jag sticker och dansar med jess ikväll. fullt upp innan jag är hemma vid elvatiden igen, nice (: (y) någonstanns måste jag hinna träna på engelskaprovet tills imorgon också, stress! 


träffade erika och hennes pojkvän på tåget imorse också, har lite dåligt samvete att jag inte hunnit med att se deras nya lägenhet eller träffa erika överhuvudtaget på hur lång tid som helst. men det ska vi ändra på <3 


puss

Ovido - Quiz & Flashcards