Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Adina - 3 januari 2011 15:18

vaknade med felicia i hennes lilla säng runt halv tolv, kollade när lillsyrran maja spelade mer justdance wii men orkade inte vara med själv idag haha, testade lite igårkväll. men ikväll blir det afrodans med stephanie iallafall, första träningen på några veckor & jag känner mig inte helt fullt frisk men gör man det lite lugnt så går det nog bra (: innan dess har jag inbillat mig att jag ska göra klart spanska-sammanfattningen som ligger och väntar, meeeen känner jag mig själv rätt kommer den nog ligga kvar där helt orörd ända tills ikväll när jag ska in till lund. (y)


imorgon ska familjen fika hos thea & robert, och sen kommer kusin och morbror och stannar över natten. familjemys helt enkelt haha! 

Ovido - Quiz & Flashcards