Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Adina - 6 januari 2011 23:46

blev en mysig dag med familjen och kusin som åker hem imorgon. åkte in till lund, hyrde filmer och köpte massor av chips och dippa & hämtade upp pizza på vägen hem. gott (y)  ibland är min familj för go, lyckade myskvällar som denna borde bli oftare. 

jag är som vanligt riktigt trött, tror det kan bero på att jag inte fått sova själv i min säng på över en vecka, kanske inte förrän på måndag. supermysigt att sova tillsammans med söta vänner, men det märks att man inte sover lika bra haha. sen känner jag ju vissa som är absolutely crazy när de sover också (; haha. 


jag har precis kollat igenom alla gamla bloggbilder, eftersom jag inte överdriver med bilder så fick jag snabbt en favorit haha. söta nadja på tosselilla, vägrar sitta still men endå lika charmig. (y)


  

Av Adina - 6 januari 2011 10:31

jag hade massa fina planer för idag, men tågen kommer väl inte gå alls i detta vädret :( får se var dagen tar vägen helt enkelt. på lördag hämtar vi vår lilla puppy också! blev några dagar tidigare än planerat, men får vi träffa de andra som ska köpa valp och pappan till valparna också. + att vi har ju verkligen inget emot att få hem vår efterlängtade lilla tjej lite tidigare! (: nu ska jag sätta mig med spanskan, och verkligen ta tag i det - försöka få det klart. ciao

Ovido - Quiz & Flashcards