Alla inlägg under augusti 2010

Av Adina - 2 augusti 2010 22:23

min dag: vaknade hos emelie, mysigt men varmt att sova tillsammans, vi håller typ om varandra och ligger helt nära när vi sover också så man vaknar då och då av att de är för thight. ändrar från att hålla om till att hålla hand, det roliga är att det sker automatiskt i sömnen. ingen av oss är vakna eller medvetande haha, sovit tillsammans mycket eller vad? 

pappa hämtade mig iallafall så jag fick komma hem, äta & duscha innan jobb. sen har jag jobbat mellan tolv och sex, mamma och pappa hämtade mig på jobbet så kom hem hyfsat tidigt. och nu precis har jag kvällsridit en ganska lång tur med sockersöta felicia (: faktiskt väldigt mysigt. snackade nästan en timme med emilia också, shit det är bara en månad tills hon får en liten söt bebis. längtar massor, (: 


& nu ska jag snart sova, ska hinna med en sväng till kävlinge innan jobb imorgon också. träffa melinda & linnea, lilla stackars melinda har klämt fingret i dörren så hon måste åka och lägga om det imorgon. aw, vill bara pussa och trösta henne i timmar, fastän det är typ glömt i en treårings ögon imorgon. puss på er.

Av Adina - 1 augusti 2010 09:19

inte tröttnat på bloggen bara haft fullt upp flera dagar i rad. 

en kortfattad uppdatering nu innan jobb: 

tisdag: träffade erika (som blev storasyster samma dag :D) & sov där. 

onsdag: shoppning med emelie i malmö och sen på kvällen fest hos niklas, sov där också. 

torsdag: jobba till sex & sen till hsbfestivalen med emelie. sov hos emelie.

fredag: jobba till halv sju sen snabbt till malmö för att hinna fira emma lite innan de stack ut vid tio/elva. kunde inte vara med imed jag började jobba tio dagen efter :( sa hejdå till andra emma också som är i kroatien nu <3, först rhodos och sen croatia en vecka, snacka om avundsjuk. själv jobbar man bara :(  

lördag: jobbade mellan tio och ett, fick åka hem för att jag mådde superdåligt och behövde massor av vila. 

söndag: idag blir det jobb mellan tio och sex, sen ska jag nog hem och passa mina brorsdöttrar ikväll. eller så kanske någon vill ses, får se :) pusss



Ovido - Quiz & Flashcards