Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Adina - 18 augusti 2010 21:06

det var verkligen inte min & emelies dag igår, hände massor av skit men vi skrattade och tog det bra iallafall. kan inte vara perfekt alltid ;D dagen slutade bra i kågeröd iallafall, mysigt att sjunga tillsammans & med gitarr till.

vi bytade ut if i used to love you med daniel lemma till all for love med bryan adams (/EMD). gick helt enkelt inte att spela den första på gitarr så vi bytade, men det var ett bra val tycker jag. denna är roligare & enklare att sjunga & få till fint, plus att den har en finare text också. say you say me fick vi också till utan problem. mitt lilla solo med som en saga var lite svårare, vi hade nämligen inga gitarr-akord, så vi fick gissa oss fram till någon gitarrversion med hjälp av piano-akorden. gick helt okej mot slutet, och imorgon ska vi träffas och öva igen, så det blir säkert bra :D 


har fått klipptid imorgon också, överhärligt att få bort det slitna och färga det mörkt igen. me like (h) bli fin inför bröllopet haha.


idag har man fått träffa klassen snabbt igen också, efter (den väldigt innehållsrika ;)) halvtimmen i skolan stack vi tjejer plus gustaf till subway, och sen vidare ut på stan i malmö (: skönt att allt är som vanligt igen och man får träffa alla varje dag precis som innan. köpte en ny sportbh till nu när jag, emma och steff ska ta tag i träningen på riktigt och ett armband till bröllops-klänningen. vi fikade på espresso house innan vi skildes åt, mysig dag. 


just nu sitter jag med texterna framför mig och övar lite så att alla låtarna ska sitta perfekt snart förhoppningsvis, pussss!

Ovido - Quiz & Flashcards