Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Adina - 13 augusti 2010 20:46


    

Av Adina - 13 augusti 2010 20:18

mina vecka hittils:


tisdag: vaknade tidigt och stack snabbt iväg til burlöv och senare också malmö på shopping runda med fina erika. hittade klänning till bröllopet :D köpte också en  lyxig behå till (: träffade felicia på kvällen och hade en sjukt flummig kväll med god mat och massa skratt, haha skrattar bara jag tänker tillbaka, sjukt härlig människa. 

onsdag: jag och steff hade planer på stora spontana äventyr, men vädret förstörde allt. så det blev väla istället, shoppa & fika när det är busväder ute, finns det något bättre eller mysigare? -nej, och särskilt inte när man är med stephanie (: hade planerat att sticka dit ett par timmar och kolla litegrann, slutade nio timmar senare med stora shoppingpåsar, skratt, skämt och sång på en öde-tågstation. var hemma typ tio, sjukt härlig dag. saknat dig massor Steff <3

torsdag: jobbade och hade planer på att bara ta det lugnt hemma sen. men emma smsade och fick mig att åka till eslöv för att joina henne, en bra thriller, chips & popcorn i åskvädret. mysigaste på länge! men mycket sov vi inte.. haha

fredag: jobbat åtta långa timmar, emelie och basse ville att jag skulle komma dit efter jobb. men kände att jag inte orkade och nu är jag faktiskt ganska glad att jag inte stack dit, måste träna låtarna inför bröllopet. dom har blivit tre.. :o


imorgon blir det jobba igen med jessica (: vi ska hitta på något efter jobbet också, vet inte vad än, men det kommer bli kul. var bra kompisar när vi var små & nu råkar vi jobba på samma ställe, så det har blivit att vi snackat igen, sju år senare, kul (y) puss 


Av Adina - 13 augusti 2010 19:58

ganska många dagar sen jag kom hem från gotland nu, men har inte haft någon tid till datan. sätter mitt sociala liv före faktiskt (: men mina lediga dagar ute på ön var mysiga. fin konfiramtion, mina tre fina flickor som konfirmerade sig, en lyckad fest efteråt och den natten avslutades med bad i gotlands kalkbrott. sjukt häftigt, typ hel-klart vatten och höga klippor att hoppa ifrån i mörkret när solen gick ner.

dalby stenbrott och "titanic" på bo01 är ju inget i jämförelse ;)

hann såklart också med shopping-gatorna i visby och murarna runt om.

knappt några folk på båten hem imed medeltidsveckan, typ 700 max (får plats det tredubbla), alltså blev det en väldigt lugn hemresa med mycket utrymme och inga köer till affären på båten (: var hemma-hemma ungefär halv tre på natten med en sjuk gammal hund. dumma hund, sätter i sig en av tvättsvamparna till bilen med en massa kemikalier & tvättmedel på. gott? hon är ju inte världens yngsta heller, men som tur var återhämtade hon sig efter ett par dagar igen. 


  

Ovido - Quiz & Flashcards