Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Adina - 16 augusti 2010 22:20

min dag har varit bra. varit hela dagen med ems(l) bland annat suttit och taggat inför malaga och barkursen haha, allt verkar perfekt! vi vill verkligen åka nuu, och det är mindre än två år kvar, hahahaha! äh tiden går fort ;) 

nu ikväll har jag varit duktig och städat mitt rum, tog två & en halv timme. och min lillayster hjälpte mig med en timlön på 100kr, haha jävligt långsamt jobbat dock.. ;D

nu sitter jag här med min allergi, värre än någonsin fastän jag tagit alla dammtabletter, näs-spray och pulver jag har.. segt. men rummet är fint iallafall, får vara glad för det (: måste vara fint om jag nu får besök nästa vecka ;)<3


imorgon blir det lund på för/eftermiddagen, och sen in till helsingborg på kvällen. äta ute med katja & ross och sen vidare för att träna inför bröllopet med hennes pappa som ska spela när vi sjunger (: kommer nog bli en bra sista dag på lovet.

tycker faktiskt det ska bli ganska skönt att komma tillbaka till alla vänner, känns konstigt att inte träffas varje dag. sen ska ju jag, emma & stephanie köpa träningskort också, och ta tag i träningen på riktigt! härligt ;D saknat det detta året, inte tränat alls lika mycket som jag brukar, har bara varit dansen, men nu jävlar :D beach 2011 hahaha ;) 


  

älskar denna bilden fastän det inte är bästa kvaliten :) sötare får man leta efter<3

Ovido - Quiz & Flashcards