Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Adina - 5 augusti 2010 19:59

jag är lycklig, vaknade hos erika efter en lång mysig natt (älskar när det regnar utanför fönstret när man ska somna och man delar säng med någon man tycker om), klar med de åtta arbetsdagarna på rad, alla här hemma är på toppenhumör och tidigt imorgon sticker vi till gotland. så skönt att komma iväg och ta det lugnt. ska faktiskt bli skönt att träffa Diana på söndag också, faktiskt saknat henne mycket mer än jag trodde jag skulle erkänna dessa tre veckorna. känns konstigt att vara "ensam-barn". även om det har sina fördelar också ;) mamma & pappa fjäskar mycket mer, hämtar mig överallt och jag får bestämma en massa saker.

min lilla lillayster som alltid tar mina grejer och tror hon är bäst i världen, varför saknar jag henne? <3


  

& dettta var absolut den enda bilden jag hittade på henne som inte är typ från när vi var små. har inte tillgång till alla hennes ego-pics ;) kanske tur..

Ovido - Quiz & Flashcards