Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Adina - 3 augusti 2010 21:34

       

ungefär såhär (------------------------) trött är jag nu, fina påsar under ögonen va? mina ögon är bruna på bilden, mamma tycker jag är jättelik pappa med hans bruna ögon och tydliga kindben. men jag tycker inte mina kindben är särskilt tydliga? typiskt mammor, ska alltid se likheter i allt ;)

imorgon blir det jobb och sen sover jag hos erika (: ingen uppdatering då, puss på er.

Av Adina - 3 augusti 2010 21:05


I remember when I used to make you laugh,

I don't wanna be stuck in the past,

but you're all that I have that I had.

It should have been me and you,

It could have been you and me.


<3

Av Adina - 3 augusti 2010 08:54

hatar att gå upp morgonen, tror jag fått sova ut riktigt ordentligt max tre dagar eller något detta lovet, jag är alltid trött. jag har precis duschat och satte mig vid datan för att träna lite på låtarna inför bröllopet, men tydligen har jag dragit på mig någon förkylning så det går inte riktigt som jag vill. får lyssna och läsa texterna istället haha. halv tio åker jag till kävlinge och sen från tolv är det jobb fram till sex, underbar dag.. ikväll är det nog inte lönt att göra något speciellt heller, ska jobba redan klockan tio. blir kanske mysa med någon, (: det är väl vad jag orkar efter jobb. haha, jag har blivit riktigt osocial & tråkig känns det som.

på fredag åker jag till gotland iallafall, något att se fram emot haha (:

Ovido - Quiz & Flashcards