Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Adina - 29 augusti 2010 20:45

nu finns jag på youtube, omaktiverade mitt riktigt gamla konto med ett väldigt töntigt namn och la upp mitt videoklipp. 


här är iallafall när jag sjöng igår, jag var jättenervös&förkyld så det blev inte hundra men äh, det är tanken som räknas och tränar man inte, blir man inte bättre heller (:  skratta, gråt eller sjung med. (h)



Av Adina - 29 augusti 2010 20:10

alla gäster har åkt hem, jag har hunnit ladda upp bilder och filmer från igår när vi sjöng och dessutom hjälpt till att städa festlokalen. bröllopet var mer än lyckat, verkligen superfint. festen efter var också hel-lyckad, bra dj, glada människor och alla dansade! :D jag själv hade hur kul som helst utan att dricka det minsta, det behövdes inte (: hahaha, allt från fågel&robotdans till att kevin lärde mig lite salsa i slutet av kvällen. nej bättre kunde det inte bli, helt perfekt! 

sången gick helt okej också, fick massa beröm. men kanske bara var för att vara snälla, man vet ju aldrig haha (; kanske lägger upp videon från när jag sjunger i kyrkan sen, beror på om ljudkvalitén och bilden duger, slarvigt filmat med mobil så man kan ju inte ha så höga krav. haha, finns såklart filmat med proffskamera också men den har jag ingen tillgång till än. 


imorgon ska jag hämta mitt busskort som jag tappat men någon lämnat in (a), gå i skolan och sen köpa träningskort med emma & steff och sen träna första gången på vårt årskort. tagga tagga tagga! :D

Ovido - Quiz & Flashcards