Alla inlägg under september 2010

Av Adina - 13 september 2010 20:11

   


trött men glad. helt vanlig dag + träning.

puss på det!


Av Adina - 12 september 2010 17:30

det blev att vi stannade i lund lite längre än planerat, från tio till tre ungefär. åt lunch på max efter träningspasset och snackade massor. kändes som att vi inte träffats på några veckor minst, haha. alltid nice. 


kollat på tv och ätit middag med familjen precis, nu ska jag försöka sätta mig med historian snart. jag är duktig på att skjuta upp den iallafall (; alltid något. 




Av Adina - 12 september 2010 17:00

  


  

Av Adina - 11 september 2010 21:47

hunnit med hur mycket som helst under bara några dygn känns det som. allt utom bloggen och läxorna ;D


igår stack jag, emelie, basse och metz till lokalfesten tillsammans. egentligen ingen toppen-fest men det var många småsaker som gjorde kvällen super ändå (*: 

men lilla emelie fick åka hem efter lite mer än en timme tillsammans med basse, lite för mycket dricka på en gång kanske? haha, men roliga minnen idag (; vaknade tidigt, pigg och ingen bakfylla alls, så stack till jobbet en hel timme tidigare. lugn dag med julia, knappt några kunder i vårt svenska, söta höstväder (n) min storasyster och robert hämtade mig på jobbet och sen direkt till kävlinge på två-årskalas för lilla linnea. god mat och trevliga släktingar, roligt att jag kommer när alla andra redan varit där flera timmar haha.


nu precis har jag dejtat soffan tillsammans med mamma & lillasyster och kollat på kanske världens bästa film, cruel intentions. 


min kväll blir nog inte mycket längre, jag ska snart sova, är jättetrött. man sover inte särskilt mycket om man är två stycken i en 80cm bred säng, även om det är mysigt. så jag har en del timmar att ta igen innan jag går upp tidigt imorgon för att träna i lund klockan elva med Stephanie.

haha, dumma i huvudet eller bara duktiga?

resten av dagen kommer gå åt till att plugga historia som jag sparat till allra sista dagen, som vanligt.. 



baby I like it, <3 


Av Adina - 8 september 2010 18:45

hemma från paddlingen, är hur trött som helst, har massor av läxor och har ont exakt överallt. men som tur är har jag världens underbaraste lillasyster som ska massera mig frivilligt. jag har nog aldrig haft såhär ont i armarna och min träningsvärk imorgon kommer nog inte vara rolig alls. men det var mysigt också, även fast jag inte kan komma på något speciellt just nu haha. har aldrig varit skönare att komma hem och duscha (: mina söta föräldrar hämtade mig på plats med bilen också, så jag slapp ta buss och tåg hem med all packning. ibland är min familj bara för bra <3


Av Adina - 6 september 2010 19:25

finns det någon finare röst? tror knappt det. man blir kär bara av lyssna<3 mm, love it. synd att han inte är snyggare också hahaha (:





Av Adina - 6 september 2010 18:08

tråkig dag, gjort vår redovisning och handlat mat till resan imorgon. ska börja packa snart, men det är så jobbigt att börja ;) måste hinna hem till felicia en runda ikväll också, ska låna liggunderlag, kåsa och annat sånt äventyrligt som vi absolut inte har här hemma haha. jag hittade iaf en vandringsväska inne bland pappas grejer, så nu ska jag bara leta fram vår gamla sovsäck och myggspray. shit jag kommer glömma hälften eller tappa det i vattnet när vi paddlar ;) får inte ta med oss några kameror eller något sånt så tyvärr kommer jag inte kunna ta några bilder. mobilen ligger hemma också, så om ni inte vill smsa eller snacka med min mamma som är sjukt nyfiken på min mobil så vänta till onsdagkväll (; osminkad och ute i naturen & paddla utan att göra en massa skolarbeten, blir nog ganska bra ändå (: fast jag är lite rädd för att sova ute under bar himmel dock, kommer vara kallt och vi kommer ha massor av småkryp som sällskap. men äh, jag är ju absolut inte mesig ;D blir en uppdatering när jag kommer hem igen. 


emilia har fått sin bebis neo också, så blir väl till att åka hem till henne om några veckor när allt lugnat sig och alla de närmaste redan har varit där. men gud vad sött! :D


avslutar med en bild på min söta sambo melvin som åker om några dagar..  :( 



  



Av Adina - 5 september 2010 22:03

oj oj, har förvandlat min bästis felicia från blond till brunette. hon bara kom hem till mig helt osminkad med två paket hårfärg nu efter jobbet. vi satte igång direkt. jag blev faktiskt nöjd med resultatet och hon passar sjukt bra i brunt. nu ska hon väl bara bli övertygad själv också (: 







     

Ovido - Quiz & Flashcards