Alla inlägg den 4 september 2010

Av Adina - 4 september 2010 19:00

nu ikväll kommer jag bara kolla på hundra filmer och mysa med min kattsambo och ett täcke. har letat fram lite saker inför tisdag, blandannat ett par gummistövlar till äventyrsresan med klassen. paddla, sova under bar himmel med en massa mysiga insekter, göra popcorn på stormkök och antagligen ofrivilligt bada i det fina vattnet. undrar om detta kommer bli ett bra dygn eller bara jobbigt? 

en sak är säker, jag tror vi kommer kantra när vi paddlar. jag och stephanie i ett nötskal. 

Av Adina - 4 september 2010 18:09

tjaaa! igår somnade jag direkt när jag kom hem, så jävla skönt! därför blev det inget inlägg då. var på bio med emma, emelie, stephanie & madde. SALT, hm varken bra eller dålig. sämre än jag trodde. men sen hade jag och emelie det supermysigt ute i stan, gick runt lite och satte oss på en bänk. snackade massor, om allt som hänt på två veckor som vi inte träffats. satt vid en superfin fontän och önskade oss saker. fastän det inte är en önskebrunn, så det var några som tittade lite kostigt på oss när vi pussade vars ett mynt och kastade i vattnet. men det är vi vana vid så, skrattade mycket den kvällen också. har haft hur många dagar som helst nu när jag bara känt mig hur glad som helst och skrattat, varit mer flummig än vanligt. fick träffa emma också, första gången på en vecka. saknat henne mycket. stackaren (L) och fortfarande vet ingen vad som är fel på henne. 


  

vår fina önskedamm haha (; <3 

Ovido - Quiz & Flashcards