Alla inlägg den 18 september 2010

Av Adina - 18 september 2010 20:34


nu har jag äntligen beställt mina efterlängtade nya parfymer med mammas kort. kommer väl om en vecka kanske, & dessutom flera gånger billigare än på kicks (: 

379:- för gucci parfymen som i vanliga fall kostar 765:- och 299:- för britney parfymen som kostar 525:- annars.

och ingen frakt, det är precis som taxfree! sjukt bra, (y)



   

Av Adina - 18 september 2010 19:00

sånglektionerna har börjat igen, joachims förslag på låt, superfin text. 


When I need you 
Just close my eyes and I'm with you 
And all that I so want to give you 
It's only a heart beat away 


When I need love 
I hold out my hands and I touch love 
I never knew there was so much love 
Keeping me warm night and day 


Miles and miles of empty space in between us 
A telephone can't take the place of your smile 
But you know I wont be traveling forever 
It's cold out, but hold out and do like I do 

When I need you 
Just close my eyes and I'm with you 
And all that I so want to give you babe 
It's only a heartbeat away 


It's not easy when the road is your driver 
Honey, that's a heavy load that we bear 
But you know I won't be traveling a lifetime 
It's cold out but hold out and do like I do 
Oh I need you 


When I need love 
I hold out my hands and I touch love 
I never knew there was so much love 
Keeping me warm night and day 


When I need you 
Just close my eyes and I'm with you 
And all that I so want to give you 
It's only a heart beat away

Av Adina - 18 september 2010 17:31




om en månad åker vi till spanien, sptur2b :D <3


  

redan ett år sen stockholms-resan, sjukt :O

Av Adina - 18 september 2010 17:20

hemma från jobb, eller ja har varit det en timme ungefär. 

vet inte alls hur min kväll ser ut för tillfället.

skulle träffat erika men hon är med sin pappa, det ska hon vara också <3 

igår var jag med emma och stephanie iallafall. sov i malmö och sen direkt till jobbet tidigt på morgonen. shoppade lite & färgade emmas hår men snackade mest en massa.. (;


imorgon ska jag jobba med sandra igen, så roliga mina helger ser ut med en massa jobb. skrivit upp tre lediga nu iallafall :D ta tag i mitt sociala liv igen, tappade det någonstanns.. haha puss


 

Ovido - Quiz & Flashcards