Alla inlägg den 19 september 2010

Av Adina - 19 september 2010 21:18

min hals är supersvullen så jag kan inte sjunga som vanligt, man saknar verkligen det direkt :( arbetet börjar likna något nu, men fortfarande rätt mycket kvar + att jag måste kompletera med valresultatet imorgon. sjukt segt. 


hela dagen har varit jobbig (n) men blev precis trehundra gånger bättre, emelie fick mig precis att skratta så mycket över msn så tårarna rinner, tror aldrig jag skrattat så mycket helt själv. du är sjuk i exakt hela huvudet, (y) <3

precis vad jag behövde, kommer somna med ett leende på läpparna (: <3

Av Adina - 19 september 2010 17:54

usch vad jag är trött på politik-arbetet i skolan som ska redovisas på tisdag. ingen av oss fyra orkar göra något egentligen & alla förväntar sig att det ska fixa sig av sig själv. hm, blir ett par tråkiga timmar när jag medvetet stänger av internet ikväll tror jag.. stressig dag på jobbet ovanpå allt, mitt knä är överbelastat och jag har lyckats bli förkyld så hela halsen är helt svullen och gör ont :(

vill bara sova i soffan framför tvn, men den är sönder och jag har massor att göra. great (y) jag har fullt upp med saker att göra, precis som jag alltid haft. men nuförtiden är nästan allt jag ska hinna med tråkigt.

Ovido - Quiz & Flashcards