Alla inlägg den 26 september 2010

Av Adina - 26 september 2010 20:19

sprayade precis på mig lite av min gamla madonna-parfym som jag använde hela tiden i åttan, gud vad många minnen av bara en parfym. emelie hade säkert känt exakt samma sak, haha nostalgi. 

Av Adina - 26 september 2010 18:13

vaknade hos erika imorse efter en mysig natt (: & gissa vad jag har gjort idag? jobbat såklart, haha, men började tolv så kunde sova länge iallafall (: 


min kväll kommer kallas läxor för min del, halva arbetet kvar i turism och dessutom massa prov under veckan. roligt (y) så snart stänger jag av internet så jag får något vettigt gjort. känns som att min blogg bara handlar om läxor och jobb, haha men mycket roligare än så är inte mitt liv för tillfället :P


nästa helg är jag iallafall ledig så då blir det bio torsdag, ev danmark fredag och något annat äventyr på lördag när man vaknat (y) tänker inte sitta hemma en minut själv nästa helg, jag klättrar snart på väggarna om jag inte får komma ut och vara social på något annat ställe en jobbet snart haha (; 


puss sålänge




Ovido - Quiz & Flashcards