Alla inlägg den 1 september 2010

Av Adina - 1 september 2010 19:46

yoga - säkert superbra för alla stressade människor eller sånna som vill säga att de tränar utan att anstränga sig ;D haha! nej vi testade ifrs bara på steg 1/nybörjarnivå, men jag känner att det inte alls är min träningsform. jag vill ha snabbt tempo och lite utmaningar så det blir nog ingen yoga för mig i fortsättningen. kul hade vi iallafall, trodde jag skulle skratta ihjäl mig. men jag ville inte bli utkastad så jag skrattade inombords och fick tårar i ögonen istället när jag såg hur mycket stephanie också skrattade. "det lyckliga barnet" (rulla ihop sig som en boll och andas trettio gånger långsamt hahaha) eller fisken, hahaha. inte blev det bättre av att yogaledaren pratade som maria montazami heller ;D men kul hade vi! 

imorgon kör vi ett vanligt medelpass igen, fast med annan ledare. sen ska vi basta och mysa efteråt :D


så min dag har bestått av en runda i stan med jack, emma & steff med middag på någon nyöppnad pizzeria-aktig restaurang, hämtat ut nya p-piller och "tränat" yoga ;) tydligen blev jag medlem i apoteket hjärtat's club också. haha, stephanie fick tanten i kassan att plocka fram en penna när hon började snacka om deras club. sen kände jag mig tvungen att fylla i när hon ändå gjort sig det besväret. haha, kanske är bra någon gång, men dom kommer nog snarare fylla min epost med onödig reklam hela tiden. jag kan knappt skilja på de olika apoteks-kedjorna så kommer nog aldrig komma till något "hjärta" igen haha. 


nu ikväll borde jag egentligen plugga massor, men jag orkar inte. är trött och vår sköna soffa och en filt lockar mer. hinner ändå.. ;D 

Ovido - Quiz & Flashcards