Alla inlägg den 30 april 2012

Av Adina - 30 april 2012 10:26

tänk att jag missat denna videon helt, riktigt bra. känns så äkta. 




Av Adina - 30 april 2012 10:07

perfekt helg även om jag var ordentligt bakis hela lördagen haha. har hunnit med en nice bartenderutb, restaurangbesök som slutade på nattklubb för min del med rasmus och stefan, sovit totalt 11 timmar  på tre dygn, sponantshoppat på ullared för nästan 2000:- haha, jäkla gekås (; myst med katja och ross, kollat någon töntig killfilm med ross, käkat massor ute, fått flygningen inställd eftersom det blåste för mycket. ross's kommentar: grattis, du fick en vecka extra att leva.. (; nu drar vi in till stadsparken precis som alla andra människor idag, kvällen avslutas med middag hos danny & utgång för alla utom mig som ska jobba imorgon.. men min malibu och en cocacola i handen, perfekt väder, älskar det. sjukt random text, låter inte ens ball. men det var det, och jag orkar inte ändra. nu ska jag go crazy, ha kul och skratta hur mycket som helst med fina människor :D kyss. 

Ovido - Quiz & Flashcards