Alla inlägg den 16 april 2012

Av Adina - 16 april 2012 18:28

hittade en fin klänning som fick följa med mig hem, ska sy upp den lite sen är den perfekt. färgen är för rosa för att vara röd, för röd för att vara vinröd, rätt ljus men ändå mörk. haha. jag är 99% säker på att ingen har en likadan klänning som jag faktiskt. väldigt öppen i ryggen med lite detalj, visar mycket av mina egna former och är i övrigt lång & rak nertill. det var just ryggen som fick mig att falla direkt, så snyggt! förhoppningsvis kan jag göra om den till en kort klänning sen på ett snyggt sätt med hjälp av någon som är grym vid symaskinen efter balen, så att jag kan använda den igen. nu är det skor och väska som gäller bara och en några cm kortare klänning som ska fixas. så skönt att ha det klart eftersom man var så sent ute. dagens roligaste var när carro provade en klänning som hon själv tyckte om och de i affären säger "nä, den kan du ju glömma" eftersom hon är rätt ljus i hyn och klänningen var beige. hahaha. stackars lilla caroline. 

:)

Av Adina - 16 april 2012 07:38

somnade till ett midsomer murders som gick på tv igårkväll, förstår varför haha. rätt långtråkig serie. somnade ifrån felicias telefonsamtal haha. vaknade tidigt nu imorse för att lillasyster springer runt och är nervös för något utslag och försöker få någon att ringa doktorn och få en tid till henne. det gör hon inte lite tyst och försiktigt, så det var lika bra att gå upp fast jag har studiedag. idag ska jag till malmö vid elva och möta upp carro & emma för att leta efter en jäkla balklänning, är ute i sista sekund och är inte det minsta sugen. hade velat ha rihannas klänning uppsydd efter mina mått egentligen, men efter att fått reda på att det skulle kosta sådär sju, åtta tusen så var jag inte lika sugen längre. får bli någon gång i framtiden när jag är rik. tycker knappt det finns några snygga balklänningar om jag ska vara ärlig, jag gillar enkla, stilrena utan det där konstiga silketyget. vill ha en i chiffong, men det finns knappt några. hoppas malmö har mycket att välja på. till balen ska vi åka limo ser det ut som, två fina par och det femte hjulet utan partner hahaha. äh, jag slipper iallafall hålla reda på någon som inte har så många vänner där, och dessutom tycker jag det är lite onödigt att ha någon med sig om man inte har en fin pojkvän. :) jag ska dricka, ha kul och vara riktigt snygg ändå. 










Ovido - Quiz & Flashcards