Alla inlägg den 19 april 2012

Av Adina - 19 april 2012 17:30

fin dag, hälsade på mormor efter att jag slutat skolan. fick några fina ljuslyktor och två söta muggar som hon aldrig använt med mig hem, till mitt egna place i höst. lite fika på det, och sen åkte jag hem. borde börja plugga lite, så inte allt kommer efter mig. ringa till skara sommarland kanske som jag valt att göra en företagsanalys av på turismen. ställa hundra frågor och vara lite jobbig med min skånska dialekt som är såååå svår att förstå för alla som bor ovanför båstad. (jag pratar inte ens bred skånska! men ändå) eller kanske skriva på min schizofrenidiskussion som verkade så rolig innan jag började men som visade sig vara en mycket tråkigare sjukdom än den som alla psykomördare har i skräckfilmer när de i slutet inser att det är de själva som har mördat alla. typ som hide & seek, eller en stephen king jag såg för inte så längesen med johnny depp i huvudrollen. man fattar aldrig att de är sjuka förrän i slutet, älskar det. men tydligen så är det nästan ingen som blir agressiv eller handlar utåt med schizofreni. de hör sina röster och blir deppiga och inåt istället, bra egentligen kanske, men lite tråkigare att skriva om.


och annars? taggar för att jobbet ska ha vårmarknad på lördag. börjar jobba sju på morgonen och jobbar hela dagen, förhoppningsvis kommer det extremt mycket folk och vi har fullt upp hela tiden. älskar stress på jobb, det är kul att springa runt och serva och se glad ut. (sålänge allt går bra & alla är nöjda förståss) vet fortfarande inte om jag ska jobba ute i kassan, våffelstugan, butiken eller i köket. förmodligen kassan eftersom att jag är bra på att hålla mig lugn och fixa med allt, och ändå vara utåtriktad, snabb och trevlig hur stressigt det än blir. vi har satt in exakt alla som är anställda, och köpt in enormt mycket mat. hoppas det blir perfekt, jag är faktiskt riktigt förväntansfull! :)

Ovido - Quiz & Flashcards