Alla inlägg den 8 april 2012

Av Adina - 8 april 2012 19:17

fint släktkalas idag på något restaurang-aktigt i klippan. namngivning för lilla alva (mitt kusinbarn) och samtidigt fest för fina moster som fyllt jämnt. god mat och massor av tårta, min mage ser ut som en ballong för tillfället haha. av med tighta kläder nu ett tag iallafall tills jag vet hur kvällen blir och om det ska snyggas upp eller mysas ner helt enkelt (: jag är trött samtidigt som jag har hur mycket energi som helst, vill mysa med någon på samma gång som jag är lite sugen på en drink eller två. den som ringer upp mig först får mig haha, har bara gett en massa förslag till olika vänner. men alla är så trötta & tråkiga på söndagar bara. har inte så mycket mer att berätta faktiskt, mitt liv är inte direkt det mest actionfulla just nu. puss. 

Ovido - Quiz & Flashcards