Alla inlägg den 3 april 2012

Av Adina - 3 april 2012 17:46

finns det något bättre än att bli hembjuden på hemmalagad pizza en onsdagskväll efter att ha pluggat teori på körskolan en hel dag och suttit timmar hos frisören? tror inte det. min onsdagskväll kommer bli perfekt med mysigt sällskap. 

Av Adina - 3 april 2012 09:50

precis fixat en tid för klippning och ljusa slingor, imorgon blir jag mitt ljusaste jag någonsin. absolut inte något fult försök till att bli blond, utan snyggt ljusbrun. som jag längtat, kommer bli snyggt till min, just nu rätt bruna kropp!

nu ska jag snart åka in till körskolan och köra en lektion innan jag möter upp lillasyster som varit hos pojkvän och tar oss till storasyster för att mysa där i eftermiddag. neo har tydligen lärt sig att ta sig runt på golvet riktigt fort, sötnos. kvällen är fortfarande inte planerad till 100%, puss. 

Ovido - Quiz & Flashcards