Alla inlägg den 17 april 2012

Av Adina - 17 april 2012 14:24

fått studentklänningen, sitter perfekt. kunde tillochmed varit lite mindre, tur jag var optimistisk när jag beställde och tog xs trots att måtten sa att jag skulle valt s. den konstiga free-bra'n kunde varit lite större dock fast jag beställde storlek d, funderar på att beställa en till lite större så man har olika till olika klänningar. var ju tvungen att prova även om det tog sådär en halvtimme att få på, prova kläder med, tvätta och torka igen. konstig känsla, silikon fastklistrat utanpå brösten för att ge form och push. har bokat en ny slingtid också, så mitt hår blir ännu ljusare. färgen har lagt sig rätt så mycket, så kan lika bra köra på och göra rätt många nu. tror det blir snyggare också, även om det inte är något fel på detta heller. annars idag försöker jag och ska försöka att koncentrera mig hela dagen på att fixa med allt skolarbete. måste jobba undan iallafall lite nu. det stressar mig något enormt att ha så mycket efter mig eftersom jag satsar högt i nästan alla ämnen. 

Ovido - Quiz & Flashcards