Alla inlägg den 18 april 2012

Av Adina - 18 april 2012 18:47

snackade precis med en supertrevlig kille på harrys i lund, fixade ett bord till min studentmiddag. sedan de var så fantastiskt gulliga på min födelsedag och dessutom har väldigt god mat så var det mitt första alternativ nu när jag skulle sätta mig ner och planera inför studenten. blir ingen stor hemmafest, istället bjuder jag bara ungefär 15 st och går ut och äter & dricker riktigt gott innan min utgång på kvällen. litet och mysigt :) jag börjar förstå att jag ska ta studenten nu, det är ju helt sinnes. har börjat bjuda in mina gäster lite smått också, har några frågetecken som jag inte riktigt vet hur jag ska göra med bara. annars är allt så gott som klart snart! :)

Av Adina - 18 april 2012 17:42

engelska prov imorse, en fin kusin och en härlig pontus som har födelsedag idag, fettolunch med alex och emilia på marco polo, några minuters sol på meddo, studentklänningsskor letande, en runda till biblioteket och till sist bauhaus med mamma & pappa. inte en jätteintressant dag för min del, hoppas alla födelsedagsbarn har en fantastisk dag :) kanske ska ringa och sjunga lite för pontus, haha. 24 år, vilken gamling! (; 

Ovido - Quiz & Flashcards