Alla inlägg den 5 april 2012

Av Adina - 5 april 2012 09:38

min hårfärg, hm. väldigt ljust i hårbotten så har jag det uppsatt ser jag i stort sett blond ut, faktiskt inte särskilt dumt. snyggt nu när jag är brun. topparna som är färgade kanske femhundra gånger har inte tagit åt sig lika mycket färg och är därför fortfarande bruna men lite ljusare. jag är glad att jag gjorde slingor och ingen hel färg. trodde man skulle kunna lyckas att få det ljusbrunt men hon sa att man var tvungen att ta det allra starkaste blekningsmedlet för att få mitt mörka hår hyfsat ljust. ganska snyggt, absolut inte misslyckat, men jag är sugen på att sticka dit bara om någon vecka igen och lägga i fler så det bruna i topparna försvinner ytterliggare lite och det blir ännu ljusare. 


idag står körlektion och jobb på schemat. efter jobb ska jag möta upp emma i lund för lite mys eller äventyr. har faktiskt ingen koll på hennes planer av ikväll men jag hänger på. har fortfarande ont i svanken efter att ha dansat flera timmar i fredags, sjukt. kommer bara ihåg hur roligt det var så lätt värt det, men jag måste dansat intensivt haha. & steve's kommentar på dansgolvet som sitter kvar; you just looove the attention, right?  riktigt bra kväll det där, även om ryggen känns (: puss. 

Ovido - Quiz & Flashcards