Alla inlägg under april 2011

Av Adina - 2 april 2011 17:01

nu är jag hemma från jobbet, ont i fötterna och skoskav som bara den! men det känns underbart skönt också, från och med nu jobbar jag varannan helg igen och har en fullspäckad sommar med jobb också om jag vill (: med andra ord behöver de mig så mycket jag bara vill och känner att jag orkar, nice nice. pengar till resor, mm! (y)


nu ska jag ta på mig något liite fräschare än jobbetröjan, fixa smink & hår, packa en liten väska och sen åka hem till kevin innan vi tillsammans med em & c åker vidare in till stan igen och bowlar (: inget snack om saken, jag eller emelie SKA vinna denna gången med... puusssss

Av Adina - 2 april 2011 08:22

om en timme sticker jag till jobbet, första jobbedagen på tre månader & en massa nytt att lära sig nu efter renovering, utbyggnad och nyöppning, lite nervöst faktiskt.. ny på jobbet igen på något sätt känns det som. just nu ligger felicia och nussar vidare i min säng, ska låta henne göra det ett tag till stackarn. vi sov tre stycken i min säng inatt, bebis linnea & vi två, gaaaaanska thight kan jag säga.. men riktigt mysigt att vakna av att linnea kliar mig i håret och säger gooomorrron, med de härliga R'n hon har skaffat i jönköping (: 


 


jag & felicia hittade henne exakt såhär söt när vi gick och la oss (:

Av Adina - 1 april 2011 19:09

min kväll:
-titta! titta! 
-vadå?
-nu kommer spööööökena! ooooohhh.
-va, var kommer spökena? :o
-däääär? (pekar i spegeln)
- är du ett spöke linnea?
-jaaaa.
-vet du vad man gör med spöken linnea?
-jaaa.
-vad gör man då?
-jaaaagar dom.
-linnea? man kittlar dom ocksååå....
-hihihi, nääää jag är inget spöööke! 
-johooo nu har du sagt det..
-iiiiiiiiiihhhh!
---------------------------------------------------------------------------------------------
-är du klar linnea?
-jaaaa.
-nähä?
-joooo..
-tror jag inte på!
-jooooo.. för spökena kommer..
-okejdå. (lyfter henne från toan, tar på henne och tvättar hennes händer)
-hihihi, vet du vad adina? 
-nej?
-jag är inte fäääärdig!!! 
-åååhh... 
(snacka om att ungen kan sina aprilskämt..)

Av Adina - 1 april 2011 16:39

ganska mysiga nu efter sådär tio gånger faktiskt (: iallafall om man spelar de högt (y) 


Mohombi – Match Made In Heaven


Bruno Mars – Marry You


Mohombi – Coconut Tree


Black Eyed Peas – Just Can’t Get Enough

Av Adina - 1 april 2011 11:10

eftersom man alltid brukar komma på egentligen riktigt onödigt, men som känns superviktigt just då -saker så fort man ska plugga så är inte detta något undantag. det enda jag har gjort som varit duktigt är att skicka in en bookreview till bobo, efter det tänkte jag göra historia och matte, men hm.. jag har hittills kollat upp en massa inför femkampen med spanjorerna (som elin egentligen har hand om och har kollat upp redan) bokat en bowlingbana tills imorgon, lyssnat & letat reda på en massa nostalgilåtar sen låg-mellanstadiet & checkat tråkiga uppdateringar på facebook säkert hundra gånger, allt bara för att slippa sätta igång.. detta går inte riktigt bra alltså. 


ikväll kommer mina små snuttisar och felicia, mysigt mysigt. ska försöka anstränga mig lite mer för att verkligen jobba undan lite arbeten & städa tills dess, lycka till. 

Ovido - Quiz & Flashcards