Alla inlägg den 19 april 2011

wet

Av Adina - 19 april 2011 15:28

årets första riktiga solning för mig idag, lite mer än fyra timmar i bikini med olja & allt. (y) riktigt skönt att sola på våren när det är varmt men ändå inte så att man dör efter en halvtimme ute utan att bada. ska försöka hinna med att sola några timmar nu varje dag tills jag åker iväg till jönköping på söndag om vädret är fint, så har man hunnit bygga upp en liten bränna :) nu i eftermiddag ska jag verkligen försöka plugga undan religionsarbetet & träna lite inför alla roliga prov som kommer framöver.. förhoppningsvis lyckas jag också. sen får jag se ikväll om någon har lust att ses & göra något roligare (: imorgon ska jag iallafall träffa lisa igen på eftermiddagen någon gång, mysigt :D ciaooo.

Ovido - Quiz & Flashcards