Alla inlägg den 18 april 2011

Av Adina - 18 april 2011 22:51

guuuud vilken härlig dag :) träffat tre underbara små vänner, svettats & tränat ett ordentligt danspass, suttit ute i solen med emelie & en stor glass (har tillochmed fått lite linje efter linnet jag hade på mig) gått lite på stan i malmö & blivit ännu mer förälskad i den vita, armlösa klänningen på hm, börjat planera en släktfest för mig när jag fyller arton, pussat lite på nadja & träffat storasyster, skrattat ordentligt på tågresan hem med emelie (åt våra roliga skämt med busskorten, sjukt balla) träffat en gullig liten tant som ville ha likadana strumpbyxor som emelie, provat massor av "fina" solglasögon på åhlens. fått gjort mycket idag fast jag har varit ovanligt trött. nu blir det sängen för min del, jag kommer somna på två sekunder, max.


  

söta nadja får avsluta mitt inlägg, fick bilden i ett mms av storasyster innan. världens sötaste.

Av Adina - 18 april 2011 09:33

uuuuuppe tidigt :D ska snart hoppa in i duschen & fixa mig lite. ser ut att bli en fin dag förmodligen i malmö. emelie ville shoppa lite men själv har jag knappt några pengar, är grymt avundsjuk på att hon får lön för att göra det hon älskar.. men samtidigt är jag så jäkla glad för hennes skull (: men iallafall, malmö idag ja.







 


exakt såhär fin kväll var det igår när jag & lillasyster var ute vid niotiden. förutom att solnedgången var ungefär exakt tretusentvåhundratre gånger finare i verkligheten (:

Ovido - Quiz & Flashcards