Alla inlägg den 28 april 2011

Av Adina - 28 april 2011 17:41

härlig dag igår, slutade tidigt så vi gick till ticket och fixade de efterlängtade flygbiljetterna :) nu kan man äntligen börja längta på riktigt! om tre veckor och två dagar är vi i barcelona just nu och väntar på anslutande flyg till malaga :D efter ticket hann jag och steff med en shoppingrunda också, så nu äger jag äntligen den fina vita klänningen jag spanat in längeee :) + en massa nytt smink. 


idag har jag varit hos sjukgymnasten, han kom ihåg mig fast sist jag var där var sommaren 2008, tufft (y) jag gör intryck helt enkelt (; haha, (eller så har han papper på alla sina klienter som han tar fram & läser igenom när man ska komma, fast det är snäppet tuffare om han kommer ihåg mig av sig själv, så vi säger det ;)) fick en del övingar som ska bygga upp musklerna ovanför och runt om min knäskål så den ska hållas upp bättre, håller tummarna för att det hjälper fastän jag definitivt kommer glömma att göra träningspasset varje dag.. (y)


ikväll ska jag plugga spanska som en kossa, lilla jag har inte varit ute i god tid för provet är imorgon men det får bli bra ändå. sen ska jag ringa runt till de som bestämt sig för att vara med på valborg & kolla läget :) imorgon hoppas jag på att någon är sugen på att gå på bio efter att jag varit en runda till malmö med emilia. det var sjukt längesen jag var på bio sist & det är bland det mysigaste man kan göra ju :) pussidussi. 

Ovido - Quiz & Flashcards