Alla inlägg den 2 april 2011

Av Adina - 2 april 2011 18:48

jahapp, då var man ensam ikväll.. :( kevins bror ligger på akuten så han ville självklart hellre vara med honom, emelie har bråkat med sina föräldrar och christoffer hade egentligen inte råd att bowla.. nu sitter jag här helt själv och extra fixad, jaja som det kan gå.. hemmakväll på g för min del. 


hoppas allt blir bra med marcus och att det inte var så allvarligt..

Av Adina - 2 april 2011 17:01

nu är jag hemma från jobbet, ont i fötterna och skoskav som bara den! men det känns underbart skönt också, från och med nu jobbar jag varannan helg igen och har en fullspäckad sommar med jobb också om jag vill (: med andra ord behöver de mig så mycket jag bara vill och känner att jag orkar, nice nice. pengar till resor, mm! (y)


nu ska jag ta på mig något liite fräschare än jobbetröjan, fixa smink & hår, packa en liten väska och sen åka hem till kevin innan vi tillsammans med em & c åker vidare in till stan igen och bowlar (: inget snack om saken, jag eller emelie SKA vinna denna gången med... puusssss

Av Adina - 2 april 2011 08:22

om en timme sticker jag till jobbet, första jobbedagen på tre månader & en massa nytt att lära sig nu efter renovering, utbyggnad och nyöppning, lite nervöst faktiskt.. ny på jobbet igen på något sätt känns det som. just nu ligger felicia och nussar vidare i min säng, ska låta henne göra det ett tag till stackarn. vi sov tre stycken i min säng inatt, bebis linnea & vi två, gaaaaanska thight kan jag säga.. men riktigt mysigt att vakna av att linnea kliar mig i håret och säger gooomorrron, med de härliga R'n hon har skaffat i jönköping (: 


 


jag & felicia hittade henne exakt såhär söt när vi gick och la oss (:

Ovido - Quiz & Flashcards