Alla inlägg den 7 april 2011

Av Adina - 7 april 2011 21:11

har haft en faktiskt riktigt rolig dag, mycket roligare än jag förväntade mig (: hur ball som helst med malmömuseeum, vilken nostalgi från när man var liten! höhö. 

jag blev som ett litet barn som ska få godis & presenter, när vi var i fängelsedelen, kollade på uppstoppade djur, blev rädda i vulkan-grejen & hälsade på feta vandrande pinnar & annat äckligt. skrattat har jag gjort idag, massor. efter det blev det en runda på centersyd och en film. (fick två gratisglassar idag också, inte det sämsta va :D)


nu gör mitt huvud lagom ont, mitt knä gör helvetes ont och jag har sjukt ont i min hals som jag har gett en förkylning eller något. så fort min lilla spanjor kommit ut ur duschen ska jag släcka lampan och sova, vare sig hon är trött eller inte. för annars kommer jag nog dö imorgon när vi bowlar. puss på er. 

Ovido - Quiz & Flashcards