Alla inlägg under november 2011

Av Adina - 11 november 2011 15:46

sitter snart nyduschad och fin i mitt nystädade rum som luktar en massa rengöringsmedel. känner mig jätteduktig och har en riktig allergichock efter allt damm. reagerar jättelätt så fort jag börjar städa & det tar några timmar innan det går över igen. but still, jag har storstädat & fått det riktigt fint :) hängt upp lite fler tavlor med och ändrat lite i möblering och dekoration. (y) 


igår var jag och hälsade på mormor och morfar & träffade kevin på väla på kvällen. vi fixade gemensam doppresent till vår gudson haha, och käkade bakad potatis. trevlig dag.


nu ikväll ska jag & katja träna på dopsången vi ska sjunga tillsammans. jag måste hinna träna lite på min egen också, inte hunnit med det riktigt. min hals mår inte riktigt bra heller, men jag hoppas den ställer upp ändå, iallafall imorgon när det gäller.

Av Adina - 9 november 2011 08:35

upp & ner, mest upp men mycket ner också. ena sekunden är jag arg & besviken, nästa sitter jag och skrattar tills tårarna rinner. det är framför allt att bli sviken så många gånger om som gör mig så ledsen. av en nära vän, trodde jag. men nä. verkar inte så :) men mitt liv springer vidare & jag hinner fortfarande inte med. idag har jag gjort en lång att göra lista, som jag vet att jag inte ens kommer komma halvvägs på. för det där med att ta tag i tråkiga saker & bli av med dom är inte riktigt min grej.. mycket att göra & lite tid, & den lilla tiden vill man göra roliga grejer. 


annars de här dagarna har jag varit på ullared & gjort av med 2000:-, skrattat med annika på jobb tills vi båda grät & fick vara i varsitt rum ett tag, varit en hel del på körskolan, kört motorväg & blivit av med ännu mer teori, kollat på serier med lillasyster & mamma om kvällarna. igår såg vi samma snutt av glee typ fem gånger för att vi skrattade så mycket åt det, sen var det inte lika kul längre. också börjat planera en tripp till jönköping nästa helg, träffa små flickorna igen :) saknar de något enormt. 


i helgen är de dop & jobb som gäller, har en hel del att få in vad gäller låtarna fortfarande. wii, living on the edge. 


just det! ska sluta äta godis & dricka läsk med. får väl se hur det går..

Av Adina - 4 november 2011 08:44

heeeeeeeeeeej, lovet går fort, för fort. hunnit med att jobba, impuls-piercat mig, klippt mig, pluggat körkort och kört lektion, shoppat med mei ling & diana, shoppat med felicia & shoppat med andreas, gått på bio & sett sexiga justin timberlake, träffat kusin & morbror, blivit bjuden på middag hemma hos erika & tim, myst med emelie & kollat i londonguiderna inför resan, haft sällskapsspel-kväll och imorgon blir det ett äventyr till ullared. det bästa är att jag gjort så mycket socialt, men ändå hunnit med att pricka av en hel del teori på körskolan. känner mig mindre stressad nu :) det enda som känns ont om tid nu är att hinna lära sig två sånger på en vecka & hitta fina kläder att ha på dopet. det går inte riktigt framåt.

saknar fina emilia med, tur hon kommer hem snart igen!

ses vi på gläntan ikväll då? jag bjuder på fika.. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards