Alla inlägg den 21 november 2011

Av Adina - 21 november 2011 18:44

drömde en så fin dröm inatt att jag blev ledsen när jag vaknade och insåg att den inte var sann. saknar en speciell vän mer än något just nu. ska komma på ett bra sätt att överraska och fixa allt bara.. :D för såhär ska det inte vara juuu.


idag har varit en bra dag. skrattat mycket med stephanie i skolan, blir inte att man har varit lika mycket med henne på sistone. men härlig är hon, & hon förstår min humor exakt. thea, neo och nadja var på besök när jag kom hem också. nadja blev lite arg på mig för att jag tyckte att neo var en stor pojke, hon tyckte han var liiiiiiiiiiiiiiten fortfarande. för söt unge det dära :)


nu ska jag skriva lite på turismuppgiften & sen ladda ner lite serieavsnitt tänkte jag.

trött tjej som kommer somna tidigt och hatar sig själv för att hon bokat in körlektion redan 7.30 imorgon, check!


               


                                   


             




             




              


                    


saknar marbella så himla mycket så fort jag kollar på videor och bilder. ta oss tillbaka! nu!

Ovido - Quiz & Flashcards