Alla inlägg den 16 november 2011

Av Adina - 16 november 2011 09:44

aw, höll på att glömma. älskade ciara fyller ett år idag. min fina vovve som vill vara med vad man än gör.

världens finaste lilla hund, :)      

Av Adina - 16 november 2011 07:00

onsdag, redan uppe och riktigt pigg. ska inte till skolan idag ens, vaccinationstid och körlektion kör ihop sig så perfekt så jag hinner inte åka fram & tillbaka till lund emellan. det är alltså hur min dag kommer se ut + en massa spanska, geografi & turismplugg. veckorna framöver tills jul är inte jätteroliga. hundratals saker att göra och knappt någon tid alls till att göra precis det man vill. stressad över skolan, praktik, körkortet, indien, biblioteksräkningar för böcker jag aldrig hinner lämna & numera nyår också. resan till london ska avbokas i veckan.. tråkigt, check!

nu ska jag käka en låååång frukost som jag annars inte hinner med och "sjuk"-mejla mig till bobo.


ps, mike posner är helt jäkla grym. min nya idol. snygg också... 

Ovido - Quiz & Flashcards