Alla inlägg den 30 november 2011

Av Adina - 30 november 2011 09:50

riskettan avklarad, vet inte hur mycket jag skrattade under de fyra timmarna totalt. men inte långt ifrån träningsvärk (; kände inte en människa där, men ändå snackade i stort sett alla med varann. hade en trevlig kille brevid som kör privat, tog inte mer än fem minuter innan han fått mig att skratta första gången. man blir så glad av att alla är så trevliga & glada! ser fram emot halkan nästa vecka, haha. kom tillbaka & pluggade lite teori senare på kvällen, visar sig att calle också precis börjat med samma körlärare & allt. äntligen en teori-kompis (y) kul att träffa honom, längesen sist, lika snäll som alltid. annars så passade jag på att träffa mormor & morfar en stund, de bor precis vid körskolan. 


var nog lite för aktiv igår, för idag har jag fått tillbaka febern igen & sitter hemma. burkar överskatta hur pass frisk jag är.. men får plugga spanska verbformer & käka glass hemma istället. nu blir det frukost & en lång dusch, ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards