Alla inlägg den 24 november 2011

Av Adina - 24 november 2011 19:08

från 523 till 461 vänner på fb, puh! jäkla jobbigt att rensa ibland allt folk. nu har ett antal försvunnit iallafall, nu orkar jag inte mer. får ta resten en annan dag. det jobbiga är att man känner alla mer eller mindre, men man kan inte riktigt bestämma sig för vilka som är kul att ha kvar senare och sådär.

i-landsproblem, check!


& förresten, vi har bokat resan till INDIEN IDAG! :D tre månader minus fyra dagar tills vi sitter på planet. wiho!

:)

Av Adina - 24 november 2011 18:06

jäklar vad härligt allt är just nu, visst mycket att göra & sådär, men annars. helt underbart. ser framemot en riktig toppenhelg också, jobbar bara lördag, så jäkla skönt! allt känns mycket lättare än vad det gjorde för några veckor/månader sen, nu börjar jag känna mig riktigt lycklig igen. sagt hejdå till problem och personer som alltid lyckas göra en besviken och tagit upp kontakten med människor man saknat. jag är på g igen & det känns hur bra som helst! i'm feeling sexy and freee! haha :) mitt cv & personliga brev börjar så smått se riktigt proffsiga ut, om jag får säga det själv (; inom tre veckor ska ansökan vara inne, sen är det bara att hålla tummarna för mig och steff. jag vet exakt hur min sommar kommer se ut, hur det än blir med anställning så har jag en extra plan. åh, vad jag vill ha sommar, student och allt sånt nu! eller förresten, det kan få vara en mysig julafton först. det gör absolut ingenting. men hoppa över jan-april? 


Ovido - Quiz & Flashcards