Alla inlägg den 13 november 2011

Av Adina - 13 november 2011 17:59

dopet var mysigt igår, synd bara att jag inte kände mig riktigt frisk. gick mest runt & tyckte synd om mig själv, och skulle velat lägga mig och sova någonstanns istället. tog alltså inte chansen att vara social och trevlig mot alla underbara människor som kom. satt med ross & snackade nästan hela kvällen. vi var gemensamt utanför, som vi så fint kallade det haha. vi lyckas alltid ha något att snacka om utan att man måste jaga samtalsämnen, vilket är väldigt skönt :) melinda ritade en fin drake till mig också, & jag fick fina rosa rosor som tack för hjälpen på neos stora dag.


idag har jag varit på jobb tio timmar, gick ovanligt snabbt faktiskt. jobbade med mysiga emilia. nu ikväll är det psykologi-instuderingsfrågor som gäller & ett långt samtal med bästa vän 

Ovido - Quiz & Flashcards