Alla inlägg under juli 2011

Av Adina - 1 juli 2011 12:27

så mycket som har hänt på två dagar.. 


inskrivning & mina första två körlektioner, som kändes hur bra som helst :) jättetrevlig körlärare som dessutom hade humor, vi klickade direkt. han berömde mitt lugn bakom ratten & min uppmärksamhet, känns superbra! motorstopp bara en gång ;D två lektioner till nästa vecka.


sen jobb såklart, & massor av tankar & grubblande på nätterna.. om kevin mest, men vi träffdes igår & gick lite i landskrona efter jobb. kändes hur bra som helst, stämningen var på topp och jag kände mig glad hela tiden. såg på hans smile att han trivdes med :) tror vi inte har släppt det helt än, men vi har paus nu när han är thailand sen får vi träffas lite som vänner när han är tillbaka & känna efter. göra nya saker tillsammans kanske och bara låta allt vara utan krav.. men ja, just nu är jag världens lyckligaste. känns som att jag inte har några problem i världen vare sig vi förblir vänner eller försöker igen :) just för att jag vet att vi verkligen blir vänner & håller kontakten ändå.


idag ska jag jobba igen, och sen träffa moster som kommer och sover över inatt inför edvin, min kusins bröllop imorgon. 

Ovido - Quiz & Flashcards