Alla inlägg under juli 2011

Av Adina - 19 juli 2011 18:28

mh, tisdag igen. pallade inte skriva igår, hade fullt upp med min nya telefon :) hämtade den igår, när det legat på posten & väntat i tre långa dagar.. 


men ja, vad har hänt? sov hos lisa i söndags till måndags, mysig kväll. åt middag med hennes familj & vi fick snacka av oss båda två, lite tårar & så med, men det var så jäkla skönt. så kunde vi skratta destu mer senare på natten sen :) somnade tillsammans tätt ihop i lisas säng & på morgonen åkte hela familjen rosendahl före mig, fast jag jobbade tidigt. så åt frukost själv & tog extra nyckeln. 


idag har jag bara jobbat & mått otroligt dåligt, inte ätit mer än en halv liten honungsmelon  & en liten skål yoghurt & druckit massa te på hela dagen. bara för att hela ena sidan av halsen har svullnat upp så jag inte ens kan prata ordentligt utan att det gör ont, så jag har inte mycket energi just nu & tvn får bli min bästa vän ikväll. jobbar från 8 - 18 imorgon med, så det blir en lång dag, antagligen med alvedon om jag känner mig som idag. 

Av Adina - 17 juli 2011 12:17

jäklar vilken natt :) förfesten hos adam var härlig, trevliga killar. fram tills vi skulle gå ut till karnevalen & emelie börjar spy & vill åka hem för hon mådde kasst. vilket slutar i att christoffer kommer och hämtar upp henne & jag sticker till karnevalen med mina fem nya killkompisar, haha. men det gick hur bra som helst, vi hade skitkul på inferno, tycho & pölsemannen innan vi stack hem till jonte & sov där. nu är jag hemma igen & försöker få tag på lisa så vi kan träffas idag.

imorgon är det jobb igen, men jag har iallafall haft en underbar helg (Y)

Av Adina - 16 juli 2011 18:29

underbar kväll med emilia, felicia & amanda på karnevalen igår. träffade alla möjliga & omöjliga, var precis lagom full, åkte karuseller, köpte ut cider haha, & följde med på fest hos en av basses vänner. åkte hem rätt tidigt, med sista tåget. men det var precis lagom, käkade massor av ostbågar & lyckades se tio minuter av torkel i knipa innan jag & emilia däckade med tända lampor & laptopen igång. 


kom precis hem & nu är det på det igen, hämtar upp emelie om en kvart sen ses vi i dimman i landskrona om några timmar när vi har varit hos adam på preparty. 



Baby, baby, can't you see? 
That I'm giving all of me 
So, it's up to you now 
We could let time pass away 
I'll make an excuse to play 
But, it's up to you now 

Av Adina - 14 juli 2011 20:09

fan allt i mitt liv crashar just nu, och jag har verkligen ingen tid eller ork att fixa det. ta mig tillbaka ett halvår eller något :(


jag behöver känna kärlek, lycka och glädje.

längesen jag var riktigt bubblande lycklig utan några som helst problem i världen. saknar det mer än något. var är spralliga, glada jag?

Av Adina - 14 juli 2011 06:30

fint väder att ha körlektion & jobba i. men det hade varit mysigt att sova lite till.. en htc sensation är påväg hem till mig iallafall, den får gärna komma fort :)

nä, nu måste jag duscha & se till att vakna, så jag inte somnar bakom ratten, ciao. 

Av Adina - 12 juli 2011 08:06

gillar starkt att min mage har blivit plattare sen jag började jobba så mycket :) nu ser den nästan vältränad ut & mina magmuskler syns liite (a) kan bero på att det blir att man äter innan jobb och sen efter bara, skippar för det mesta lunch. dels för att det är stressigt och dels för att jag inte blir hungrig. sen springer man ju fram & tillbaka med, så jag kommer vara bodybuilder i slutet av sommaren (;

emilia ska förmodligen testa på att jobba hos oss ett tag, sen förhoppningsvis få varannan helg till hösten, :) mysigt. 

Av Adina - 11 juli 2011 07:47

uppe redan, ser framemot mina nio timmar på jobb idag.. händer inte mycket i mitt liv just nu, jobbet tar all tid nästan.  en kille som frågade efter mitt nummer igår haha, charmig men nja? hur kunde han falla för mina vackra jobbkläder och ofixade hår? haha.


ja, jag har i stort sett inte något sommarlov & bor typ på jobbet. och ska duscha nu innan jag åker in till stan, mycket roligare än så har jag inte att bjuda på haha. puss. 

Av Adina - 9 juli 2011 22:39

vad håller jag på med? snart gör jag något dumt jag kommer ångra direkt igen, bäst jag går & lägger mig.. meeen, jag vill, jag vill, jag vill.. gah, blir galen på detta snart..  godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards