Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Adina - 9 juli 2011 22:39

vad håller jag på med? snart gör jag något dumt jag kommer ångra direkt igen, bäst jag går & lägger mig.. meeen, jag vill, jag vill, jag vill.. gah, blir galen på detta snart..  godnatt.

Av Adina - 9 juli 2011 09:03

jobb nu igen & ikväll ska jag träffa emilia en stund, kanske nanna tillsammans? haha :) igår var nadja hemma hos oss när jag kom hem från jobb, hon ville mysa, pussas & läsa böcker hela tiden. så sjukt söt. fick träffa den nya tjejen på jobb igår också, vi stängde tillsammans, rätt trevlig :) men saknar det gamla gänget ibland, julia, sandra, jessica, molly & anna. det var kul när man var så många i samma ålder.


annars händer inget speciellt alls i mitt liv just nu. nästa helg är det karnevalen, det är väl det enda som jag planerat in just nu. ska försöka dra ut & dansa den helgen med imed jag är ledig kanske. jag behöver komma ut & träffa nytt folk :)

Ovido - Quiz & Flashcards